معذرت خواهي


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 19 / 6 / 1391
بازدید : 1016
نویسنده : ماني
سلام به همه ي دوستاي عزيزم كه بهم سرميزنن و به يادم هستن.اين روزا خيلي شادتر شدم و دارم سعی ميكنم گذشته ام رو فراموش كنم.اين پستم رو اختصاص ميدم به معذرت خواهي از يك نفر...خواستم اسمش رو بنويسم ولي فكر كردم ناراحت بشه آخه وقتي گفتم اشتباه كردم ومنظورخاصی واسه ي اينكارم نداشتم وازش معذرت خواستم گفت نيازي به عذرخواهي شما ندارم و رفت دلم شكست آخه خداخودش ميدونه من چقدر دلم صافه و از رو قصد وغرض اينكار رو نكردم خودم هم قبول دارم اشتباه كردم درست نبود اينطور باهام رفتاركنه شايدم ديگه به وبلاگم سر نزنه واين پست رو نخونه ولي من واسه دل خودم نوشتم تا يكم آروم بشم بازم معذرت ميخوامZ.برام دعا كنيد


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
samaneh در تاریخ : 1391/8/16/2 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
sara در تاریخ : 1391/6/23/4 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
مهسا در تاریخ : 1391/6/22/3 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
هم نفس در تاریخ : 1391/6/21/2 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
السا در تاریخ : 1391/6/21/2 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
هم نفس در تاریخ : 1391/6/21/2 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
نازنین در تاریخ : 1391/6/20/1 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
نازنین در تاریخ : 1391/6/20/1 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
zahra در تاریخ : 1391/6/20/1 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
شیرین در تاریخ : 1391/6/19/0 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگي جديدباترك يك عادت و آدرس mani-ahmadi.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 43299
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com